پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118068
کلنگ زني ساختمان آتش نشاني شهر گوجان
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1490

 به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اشکان اماني بابادي با اشاره به اينکه بايد چند استاندارد در تاسيس ايستگاه آتش‌نشاني لحاظ شود، اظهار کرد: جمعيت، مسافت و زمان سه فاکتوري هستند که براي تاسيس يک ايستگاه آتش‌‌نشاني بايد در نظر گرفته شود.

 

 وي با اشاره به کلنگ‌زني ساختمان آتش نشاني افزود: اين منطقه به لحاظ مسافت در شعاع بيش از پنج کيلومتر و داراي تراکم بود به همين لحاظ ايستگاه آتش‌‌نشاني براي آن پيش‌بيني شد.

 

وي افزود: براي اعزام عمليات به اين محل از ايستگاه‌هاي هم‌جوار استفاده مي‌شد که به دليل موقعيت جغرافيايي و مجموعه مسکوني داراي وسعت بسيار و ساختمان هاي متعدد و نيز سراشيبي و سربالايي زمان زيادي طول مي‌کشيد تا نيروهاي عملياتي برسند.

 

شهردار گوجان تصريح کرد: به همين منظور اين سازمان در راستاي ايجاد مثلث ايمني در کمربندي طرح ايجاد ايستگاه آتش‌نشاني را طرح‌ريزي کرد که با همکاري مسولين شهرستاني و استاني  کلنگ آن بر زمين زده شد.

 

وي ادامه داد: اين ايستگاه در مساحتي بالغ بر226متر مربع ساخته مي‌شود که شامل فضاي آشيانه براي2خودروي اطفا و آب‌رسان، استخر آب‌گيري و ساختمان اداري در 2 طبقه است که به دليل جانمايي مناسب به چهار جهت اين سايت دسترسي مناسب دارد.

 

اماني بابادي ادامه داد ايستگاه آتش نشاني گوجان با مساحت متر مربع زمين و 630متر مربع زير بنا در دو طبقه احداث مي شود

 

وي افزود: جهت احداث اين مرکز اعتباري بالغ بردويست . ميليون تومان برآورد هزينه شده که اميد مي رود تا سال آتي اين مرکز مورد بهره برداري قرار گيرد که اعتبار اوليه تخصيص جذب شده يک ميليارد ريال ميباشد  که از محل تملک دارايي و ستاد حوادث استان جذب شده است

 

به گفته شهردار گوجان اين ايستگاه علاوه بر تجهيزات امداد و نجات از يک دستگاه خودروي سبک و دو دستگاه خودروي سنگين بهره مند خواهد بود که برآورد هزينه تجهيز اين ايستگاه آتش نشاني 300 ميليون تومان است.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html